Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker

  • masa pelepasan:2024-01-20 11:24:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:589
  • Penerangan pantas:

    Santa Barbara,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola

Kandungan artikel

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Santa BarbaraPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apa peranan penting pengubah kuasa

MejicanosDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa,Santa BarbaraModel tiga dimensi pengubah jenis kering,Santa BarbaraPengubah jenis kering 1250kva, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari bekerja



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pengubah terbenam minyak


Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari bekerja



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,Santa BarbaraHarga pengubah kotak 1600KVA, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

PerincianBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Santa BarbaraKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

SantaBarbaraMaklumat produk lain
  • BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

    YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

  • TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

    TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

  • TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

    TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

  • FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

    FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

  • FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

    FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

    FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

  • NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

    NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker memberi anda Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker. Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa BarbaraBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada hari beker, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!